Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Αγαπημένο μου 2014!



Λοιπόν αγαπημένο μου 2014, μοναδικό, καταπληκτικό και φανταστικό 2014, να είσαι σε παρακαλώ πολύ καλό μαζί μας, γιατί ο προκάτοχός σου το 2013 μας πόνεσε λίγο.
Εσύ όμως, τόσο φανταστικό που είσαι, θα μας φερθείς πολύ καλύτερα είμαι σίγουρη.
Επειδή όμως ζούμε στην Ελλάδα και δεν βλέπω να ασπρίζουν οι μέρες μας τόσο εύκολα, επειδή απλά ήρθες εσύ φανταστικέ χρόνε, πες μας πόσα θες να βάλουμε ένα έκτακτο χαράτσι και να στα δώσουμε προκειμένου να δούμε αυτή την ριμάδα την άσπρη μέρα που ακούμε τόσα χρόνια τώρα.
Μην ντρέπεσαι, στην Ελλάδα βρίσκεσαι, έχουμε συνηθίσει από κάτι τέτοια, μην σου πω ότι τα γουστάρουμε κιόλας.
Ένα ποσό πες μας και θα τα βρούμε!
Όταν όμως ορίσουμε το ποσό και το πάρεις, θα φέρνεις μετά μόνο καλά πράγματα, θα φροντίσεις να βάλεις λίγο μυαλό σε κάποιους και θα γίνεις ο πιο φανταστικός χρόνος για όλους.
Να μείνεις στην ιστορία σαν τον πιο καταπληκτικό χρόνο που έχει περάσει ποτέ!
Λοιπόν περιμένω να μου πεις πόσα θες και μετά όλα θα γίνουν.

Φανταστικέ καταπληκτικέ χρόνε!!

32 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Έλενα! Να είσαι δυνατή και όλα θα πάνε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ εγώ δυνατή είμαι και αισιόδοξη αλλά δεν ξέρω αν μπορούν όλοι να το κάνουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ελενάκι μου αυτή τη χρονιά λέω ας μας ευχηθούμε δύναμη να αλλάζουμε την ιστορία μας! Μόνοι μας! Γιατί αν περιμένουμε από τους άλλους, δεν θα δούμε ποτέ προκοπή! Και να είμαστε ενωμένοι, γεμάτοι αλληλοϋποστήριξη και αλληλεγγύη! Τότε έχουμε ελπίδα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    Καλή χρονιά !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Αριστάκι αλήθεια το πιστεύεις αυτό τόσα χρόνια κοιμόμαστε τον υπνο του δικαίου τώρα γιατί να αλλάξουμε!
      Δεν ξέρω έχω απογοητευτεί δεν νομίζω ότι θα αλλάξουμε ποτέ.
      Ενωμένοι και Ελληνες δεν πάει και πολύ νομίζω!
      Τα φιλιά μου σου εύχομαι τα καλύτερα να σου φέρει το 2014!

      Διαγραφή
  3. Όλα καλά θα πάνε, αρκεί να το πιστέψουμε!
    Καλή χρονιά Έλενα, με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Τζίνα μου και σε σένα και απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Βρε, άσε τις μαλαγανιές και δεν τσιμπάει αυτός και το ξέρεις. Ο,τι κάνουμε από μόνοι μας πάλι τελικά! Καλή χρονιά με υγεία Ελενάρα μου και πολλά φιλιά! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε επειδή εμείς δεν βλέπω να κάνουμε τίποτα τόσα χρόνια, γι' αυτό είπα να τον καλοπιάσω λίγο μπας και δούμε άσπρη μέρα!
      Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω!
      Τα φιλιά μου καλή χρονιά υγεία και ευτυχία πετροκόριτσό μου!

      Διαγραφή
  5. Καλή Χρονιά ΄Ελενα, με υγεία και όμορφες στιγμές!!
    2014 ευχές σε σένα και την οικογένεια σου...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου.
      Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία και αγάπη!
      Να είστε όλοι γεροί και πολύ πολύ ευτυχισμένοι!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για τον νέο χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου καλή χρονιά και σε σένα!
      Ευτυχία ευτυχία ευτυχία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Και εγώ θα ευχηθώ σε όλους και όλες χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 14 με πολλή υγεία,δύναμη και κουράγιο.Καί μην ξεχνάτε να αφήνετε την πόρτα ανοιχτή που και που
    γιατί έρχεται η ανάπτυξη.Μην δει κλειστά και φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Kαλή χρονιά Σοφάκι μου και υγεία πάνω από όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Χα!χα!
    Μου θύμισες το "Πόσα θέλεις να μας τρελάνεις""
    Οπως πάμε θα κάνουμε και παζάρια για τα χαράτσια μας!

    Εύχομαι από καρδιάς
    Να'χεις μια Καλή Δημιουργική ,τυχερή Χρονιά εσύ και η οικογένειά σου!

    Με πολλά φιλιά γιορτινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ θαλασσινό κορίτσι και εσυ υγεια και ευτυχία.
      Τι να κανω παζαρεύω με τον καινουριο χρόνο μπας και δούμε ασπρη μέρα.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  10. Ωραία ιδέα..χαχα
    καλή χρονιά γλυκιά μου Έλενα,γεμάτη δημιουργία,δύναμη και όμορφες στιγμές!
    γεμάτη χρώματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νικολέτα μου να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη.
      Βαλτε ένα χέρι να τον παζαρέψουμε καλά τον νέο χρόνο.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Δεν θέλω πολλά.
    Να σας δω μονιασμένους και με το κεφάλι ψηλά.
    Τα υπόλοιπα θα τα φροντίσω εγώ.
    Από σας εξαρτάται μόνο. Εγώ θα υπάρχω για τους επόμενους δώδεκα μήνες και θα σας θυμίζω πως μόνο στον έναστρο ουρανό, στο στρογγύλεμα της σελήνης, στη φωτοχυσία του ήλιου, διαπιστώνει ένας άνθρωπος την ασημαντότητα του σε σχέση με το σύμπαν. Μα και την ικανότητά του να προξενήσει μικρές εκρήξεις επιθυμίας, αν απεγκλωβιστεί από την κιβδηλεία του νομίσματος (προέρχεται απ' το αρχαίο ελληνικό ρήμα "νομίζω", θεωρώ δηλαδή κάτι ως αληθινό).
    Καλή Χρονιά Έλενα και φέτος περιμένω πολλά από σένα!
    Με εκτίμηση,
    το 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω ότι μπορώ και θα προσπαθήσω να κάνω και ότι δεν μπορώ!
      Το κεφάλι πάντα ψηλά μερικές φορές πιο ψηλά από ότι πρέπει, και για το μόνιασμα δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι, όπως σου είπα πρόκειται για την Ελλάδα!!
      Αχ Μαρία μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά να έχεις και μη ξεχνάς τα όμορφα δεν έχουν έρθει ακόμα αλλά σου εύχομαι το 2014 να τα γευτείς
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mακάρι Μαριελενάκι μου από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Έλενα! Να φύγει το 2013 και να μην κοιτάξει καν πίσω. Πολύ βασανιστικό μας βγήκε! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου ανθρώπους και να αποκτήσεις το 2014 όσα σου στέρησε το προηγούμενο έτος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστλω πολύ Γιώτα μου!
      Και σε σένα εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα το 2014.
      Ευτυχία πολύ ευτυχία!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Το παρουσίασες όμορφα...μακάρι να πάνε όλα καλά, καλύτερες μέρες σε Ελλάδα και Κύπρο...καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι μου καλύτερες μέρες για όλους μας, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  15. Χι..χι.. Ελενα μου βλέπω ότι είσαι πολύ καλή στα παζάρια.. δεν μπορεί... με τόσο καλά λόγια που του..είπες .. δεν πιστεύω να σου χαλάσει το χατίρι..ο καινούργιος χρόνος... και μαζί με την άσπρη μέρα.. να κρατά και πολύ υγεία.. μπλόλικη αγάπη και πολλά μα πάρα πολλά χαμόγελα... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.... φιλιάααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθω Ρουλάκι μου αλλά μάλλον δεν καταλαβαίνει και πολύ!
      Τελος πάντων αισιοδοξία να έχουμε και ψηλά το κεφάλι!
      Τα φιλιά εύχομαι πάντα υγεία και ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  16. Με τα καλοπιάσματα και τα σορόπια πας να τον ρίξεις;
    Εγώ λοιπόν εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι …θηλυκό.
    Διότι ο προηγούμενος παραήταν αρσενικός και μας ….

    Εύχομαι Υγεία, Αγάπη και πολλά πολλά λεφτά
    γιατί ο στούρνος και το άδωνι έχουν ανάγκες

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε με καλοπιάσματα ούτε με σορόπια καταλαβαίνει αυτός όμως!
      Εκεί έρχεται και δεν κάνει κάτι να μας στερήσει τους αδώνηδες και τους στούρνους που κακή λαμπριά να τους έβρει που έλεγε και η γιαγιά μου!
      Υγεία και ευτυχια σου εύχομαι Πέτρο μου ειδικά τώρα που είναι υπουργός υγείας αυτό το κατακάθι, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή