Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Κικιρίκου!!!!


Που λέτε μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άνθρωπος που τον έλεγαν Έλληνα! Κικιρίκου!!!
Ο Έλληνας λέει ήταν πολύ έξυπνος! Κικιρίκου!!!
Φιλοσοφία, μαθηματικά και άλλες 
επιστήμες ξεκίνησαν από εκείνον! Κικιρίκου!!!
Ο  Έλληνας ήταν και πολύ πρωτοπόρος! Κικιρίκου!!!
Ήτανε λέει ακόμα πολύ δουλευταράς! Κικιρίκου!!!
Δεν ήθελε ποτέ το κακό του άλλου! Κικιρίκου!!!
Δεν ζήλευε ποτέ τι έχει ο διπλανός του! Κικιρίκου!!!
Όλοι του οφείλουν και αυτός δεν οφείλει τίποτα! Κικιρίκου!!!
Είναι ευλογημένος από τον Θεό γιατί είναι ανώτερο είδος! Κικιρίκου!!!
Με ένα μαγικό τρόπο δεν κοιτάει ποτέ πίσω, μόνο μπροστά,
αλλά κάνει πάντα τα ίδια λάθη! Κικιρίκου!!!

...και το μυαλό σου είναι θολό,
και το δικό της πιο λειψό.Σας εθολώσαν τα λεφτά...Γεια σου Φανφάρα φαφλατά!

Κικιρίκουυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!


Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε αυθόρμητο ήταν!!


26 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το κακό ότι είναι μέσα στα πράγματα!
      Σε φιλώ γλυκιά μου Σοφία!

      Διαγραφή
  2. καλησπερα φιλη μου!
    εμενα μου θυμισες το τραγουδακι οταν θα παω κυρα μου στο παζαρι που λεει το κοκορακι κικιρικικη θα σε ξυπναει καθε πρωι. χιχιχι

    πολυ καλη ταινια!

    καλο βραδυ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά Κική μου δίκιο έχεις και αυτό θα μας ταίριαζε πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. Κοκοκοκό!
    Κοκοκοκό!
    Κι από τον λατρεμένο μου τον Μιχαλακόπουλο......
    Γλυκό φιλί Ελενάκι μου! (Πειράζει που κατάλαβα;;....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς καταλαβαίνουμε αφού ώρες ώρες σκέφτομαι τι ωραία που θα ήταν να ήμασταν βλάκες αφού έτσι κι΄αλλιώς τους παίζουμε με μεγάλη επιτυχία τον ξέρουμε τον ρόλο!
      Και εγώ τρέλα με Μιχαλακόπουλε!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτική η ταινία με τον ποιητή Φανφάρα.
    Γεγονός είναι ότι σαν λαός έχουμε πολλά ελαττώματα.
    Ποιά είναι πιο πολλά όμως;
    Ελαττώματα ή προτερήματα;
    Και αν είναι τα προτερήματα πες μας κάτι και για αυτά Ελενίτσα.
    Ρίξε μια ματιά και εδώ !
    http://www.atriantafyllou.gr/proterimata-ellinon/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια έχουμε προτερήματα απλά μάλλον τον τελευταίο καιρό έχουμε πάθει αμνησία μάλλον!
      Φιλί τεράστιο!

      Διαγραφή
  5. Τι να φταίει
    Τι να φταίει ;
    Ο Έλληνας και έξυπνος είναι σαν ράτσα και εύστροφος και εφευρετικός και δουλευταράς και μέσα του είχε το αίσθημα της τιμής και της ευθύνης… Τώρα πως γίνεται κι όλα αυτά ξεθωριάζουν όταν τα χρειάζεται περισσότερο από ποτέ ; Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια !
    Τι να φταίει κι όλα γίνονται ένα τεράστιο ΕΓΩ που ισοπεδώνει τα πάντα όλα;
    Πως ξέφτισε έτσι αυτή η φυλή;
    Απάντηση υπάρχει;

    Καλό βράδυ Έλενά μου
    σε φιλώ πολύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την βρεις την απάντηση πες την μου και μένα βρε Λεβινάκι!
      Εγώ πάντως το τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά φωνάζω κικιρίκου!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή



  6. Ε θες να μας μπερδέψεις Έλενα και γράφεις τρελούτσικα.
    Καλό ήταν πάντως-το απόλαυσα.
    Καλό βράδυ να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το κάνω επίτηδες αυθόρμητα μου βγαίνει Στρατή μου!
      Καλό βράδυ γλυκέ ποιητή!!

      Διαγραφή
  7. Μέχρι που ήρθε η Φαρλάκαινα και τον έκανε "Κόκορα" με λυρί...
    "Ξύπνα ρε Βασίλη" να διώξουμε τα μαύρα κοράκια γ@@@το!!!
    Γεια σου ρε Ελενάκι με τις εμπνεύσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα ρε Μάρω έχουμε τόσα καλά μέσα μας δεν μπορεί να χάθηκαν κάπου εκεί είναι ανοίξτε τα σεντούκια!!
      Ξυπνάμε τώρα Βασίλη λέμε!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  8. δε μπορώ να πω κάτι γιατί η Ελλάδα ειναι η δεύτερη μου καταγωγή :))
    αλλά μόνο ότι μια καλημέρα και κικιρίκου ταιριάζουν :)
    αγαπημένος παλιός καλός ελληνικός κινηματογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Δελφινάκι ταιριάζουν!
      Η Ελλάδα αν δεν είχαμε πάθει οι Έλληνες αλτσχαιμερ τα τελευταία χρόνια θα ήταν τέλεια!!!
      Φιλιά πολλά στην πανέμορφη Κύπρο!!

      Διαγραφή
  9. κάνει πάντα τα ίδια λάθη,σωστά.
    Άλλωστε η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει,πως να ξαναγεννηθεί άραγε?
    πολύ επίκαιρο,κικιρικού κι από μένα λοιπόν!
    φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλί και από εμένα!!
      Μήπως πρέπει να πεθάνει για να μπορέσει να ξαναγεννηθεί, δεν ξέρω λέω εγώ τώρα!!!

      Διαγραφή
  10. Αστα να πάνε αδιόρθωτοι είμαστε
    Ελπίζω τώρα που πιάσαμε πάτο να βάλουμε
    μυαλό και να μην ξανακάνουμε τα ίδια λάθη!

    Φιλιά θαλασσινά
    για ένα όμορφο ΠΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω και εγώ κορίτσι μου, ελπίζω!!
      Φιλιά και απο μένα και ας μην είναι θαλασσινά, αν και πολύ θα ήθελαν!!

      Διαγραφή
  11. Επιτέλους! Κάποιος έπαιξε και κ΄τι απολαυστικό μέσα στη μαυρίλα των τελευταίων ημερών!
    Να'σαι καλά Ελενάκι μου!

    πωπωπωπωπω απόλαυσα το βίδεο! αχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστάκι μου γλυκό.
      Ε χρειάζεται μερικές φορές να ευθυμούμε λίγο!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Αυτο το τελευταιο δεν κοιταει ποτε πισω του αλλα μονο μπροστα αλλα κανει τα ιδια λαθη...πω πω μας καθαρισες , ειναι πολυ σωστο , μπραβο Ελενα ταπες πολυ ωραια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αιντε να κάνουμε τώρα και τίποτα σωστό!
      Από λόγια χορτάσαμε!
      Φιλιά γλυκιά μου Μαίρη!

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικά πετυχημένο το ποιηματάκι! Αντιπροσωπευτικό της επκρατούσας νοοτροπίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή