Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Καλό Πάσχα!!!


Επειδή αγαπημένοι μου φίλοι θα απουσιάσω για λίγες μέρες και δεν θα έχω σχεδόν καθόλου πρόσβαση στο ιντερνετ, θα ήθελα να σας ευχηθώ να περάσετε όλοι υπέροχα!!
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους!
Να φάτε να πιείτε και να περάσετε καλά, αλλά να προσέχετε γιατί μετά την νηστεία μπορεί να σας πέσει βαρύ και να σας βγει ξινό!
Αριστέα μόνο για σένα είμαι σίγουρη ότι δεν θα έχεις προβλήματα από το πολύ φαγητό!
Εύχομαι η Ανάσταση να φέρει περισσότερο μυαλό σε κάποιους μπας και σταματήσουν να μας ταλαιπωρούν να τους δώσει φώτιση ο καλός Θεούλης!
Ετσι καλέ μου Θεούλη;;
Πολλά φιλιά σε όλους και θα τα ξαναπούμε σε λίγες μερούλες!!

                          Καλό Πάσχα σε όλους!!



34 σχόλια:

  1. Καλό Πάσχα Ελενάρα μου, αλλά, οπότε περιμένουμε από τον Θεό, πάει να πει πως έχουν τελειώσει οι ελπίδες (ή τα επιχειρήματα του λαού! χαχα) Φιλιά πολλά-πολλά και καλή Ανάσταση ε-πι-τέ-λους-!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λσός είναι απασχολημένος τώρα με το Πάσχα αρνιά σουβλίσματα και τέτοια!
      Οταν αρχίζουν αυτά σταματάνε όλα τα άλλα σε αυτή τη χώρα!
      Τι να κάνω και εγώ το έριξα στις κουβεντούλες με τον καλό Θεούλη μπας και δούμε άσπρη μέρα!
      Καλά να περάσεις πετροκόριτσο!
      Σε φιλώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Έλενα καλή μου.
    Καλά να περάσεις όπου κι΄αν πας.
    Σε σένα και την οικογένειά σου εύχομαι μια χαρούμενη Ανάσταση κι΄ένα όμορφο ελληνικό Πάσχα. Καλή Ανάσταση και στην φουκαριάρα την Ελλαδίτσα μας.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ Ντενη μου να περάσεις πολύ καλά!
      Η Ελλαδίτσα μας περνάει πολλά και ελπίζω να σταματήσει κάποια στιγμή!
      Καλό Πάσχα, ξέρω ότι και εσείς εκεί περνάτε πολύ ωραία το Πάσχα!
      Πολλά φιλιά καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  3. Καλό Πάσχα καρδούλα μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!
      Καλό Πάσχα και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλά διαδρομές να έχετε Ελενάκι μου!
    Η Ανάσταση να φέρει αγάπη και γαλήνη σε όλους μας και το Άγιο Φως... λίγη φώτιση για να βγούμε απ' το σκοτάδι.
    Πολλά - πολλά φιλιά και Καλό Πάσχα να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί Μαράκι μου.
      Αυτή τη φώτιση περιμένουμε όλοι!
      Καλό Πάσχα καλά να περάσεις.
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Να περάσετε όμορφα, Ελενάκι μου! Καλή Ανάσταση με υγεία! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα Καλη Ανάσταση Ειρηνάκι μου!
      Να μου φιλήσεις τον μικρό σου.
      Πολλά φιλια!

      Διαγραφή
  6. Καλο Πάσχα Ελενα μου. Να περάσει όμορφα με τους δικούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα Καλή Ανάσταση Μαράκι.
      Εύχομαι να έρθουν καλύτερες μέρες!
      Πολλά φιλιά καλο Πάσχα!

      Διαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση Ελενά μου!!!
    Καλό Πάσχα να περάσεις με φίλους κι οικογένεια!!!
    Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ γλυκιά μου Μαριλένα καλά να περάσεις Καλη ζΑνάσταση!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Καλά να περάσεις και να έχεις ένα όμορφο Πάσχα με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Δελφινάκι μου!
      Να περάσεις όμορφα πολύ!
      Μας έλειψες!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση και σε σένα Ελενα με αγάπη , υγεία και φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου να είσαι καλά να περάσεις όμορφα και Καλή Ανάσταση!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. καλη Ανασταση και καλο Πασχα Ελενακι μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλενά μου τις ολόψυχες ευχές μου για να έχετε καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με την οικογένειά σου... να είναι γεμάτες ευτυχία και κατάνυξη οι καρδιές σας ...

    Σε φιλώ γλυκά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. yg. Έχω χάσει αρκετές αναρτήσεις σου και τώρα το πήρα είδηση πως κάτι μου λείπει... με ένα λάθος μου έχασα πολλά φιλικά μπλοκ και πρέπει να ψάξω καλύτερα για να τα ξαναβρώ... Θα επιστρέψω από εβδομάδα για μια ανάγνωση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελενάκι μου τις ευχές μου θα τις δεις κατόπιν εορτής Καλά να περάσεις και καλό Πάσχα καρδιά μου!
    Χρόνια πολλά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Απολυθηκα και ξαναγυρισα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας μέσα απο την καρδιά μου και εύχομαι να είστε όλοι πάντα καλά και ευτυχισμένοι!
    Πολλά φιλιά σε όλους μου λείψατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επειδή έλειψα κι εγώ ολίγον τι, πέρασα να σου ευχηθώ Ελενάκι μου Χρόνια Πολλά με υγεία κι ανάταση δύναμης, αντοχής κι υπομονής! Οι φωτό σου εκπέμπουν τρυφερότητα κι αγάπη όπως αρμόζει να έχουμε καθημερινά στη ζωή μας!
    Να έχεις ένα όμορφο και γλυκό απόγευμα! Φιλιά πολλά με αγάπη φίλη μου καλή!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου υγεία και σε σένα εύχομαι και στην οικογένειά σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι η Ανάσταση του Χριστού να
    φέρει Υγεία,Αγάπη ,Ελπίδα
    σε σένα και την οικογένειά σου
    και πολύ φώτιση σε όλους μας!

    Πολλά Αναστάσιμα φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα θαλασσινό μου κορίτσι και σε όλους τους ανθρώπους που αγαπάς!
      Υγεία και ευτυχία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..!!! χρόνια πολλά Ελενα μου.. ελπίζω να πέρασες καλά όπου και να πήγες με το καλό να επανέλθεις .. και του χρόνου... φιλάκιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρόνια πολλά Σμαραγδι μου κκαι εσύ πάντα ευτυχία και χαρα στην ζωή σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ελενακι μου αγαπημενο καλημερα!
    Επεστρεψα σημερα!
    Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκφρασούλα μου γλυκιά να σαι πάντα καλά και να περνάς όμορφα!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή